Pages

Monday, January 14, 2013

Pühapäev ja esmaspäev olin ma Tallinas võtetel ''Suletud uste taga''. Ütlen kohe alguses ära, et see tuleb eetrisse alles kevadel, kui uued osad tulevad, niiet aega on veel :D.
Näitleja töö ausaltöeldes ei olegi nii kerge nagu arvasin, õhtuks oled niii väsinud, et ainuke asi mida näha tahad on voodi :D aga mulle hullult meeldis :)
Paar stseeni olid sellised mida ma seal näha ei tahagi, nagu ausalt,eriti stseenid kus mu tegelaskuju on oma poisiga koos...kuna mul on endal poiss olemas, siis oli seda väga-väga raske teha.
Niipalju ma võin rääkida, et olin sarjas 17-18aastane tüdruk, kes sai endale lapse ja tänu sellele on tal palju probleeme jne. Ma ei olnud just väga jõukas, vaid pigem vaesuse piiril, niiet riietus ei olnud mul seal üldse kena ega korralik. Ise ma neid riideid ei kannaks mittekunagi :D
Mainiks ka seda, et mu tegelaskuju on seal väga teistsugune võrreldes minu endaga, meie iseloomud ei ühti üldse, niiet pole vaja arvata, et ma selline olen. Täielik vastand :)

 mul oli seal saates maailma kõige nunnum tita :)

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign