Pages

Saturday, September 7, 2013

Just awesome

Täna oli üks mõnusamaid päevi üle pika aja. Hommikul sõitsin Tallinnasse, sest sain kutse minna TV3 veebiseriaali castingule. Kuna ma läksin täiesti üksi ja ei olnud õrna aimugi kus TV3 maja täpselt asub, siis ma põdesin ikka hullult. Vahepeal juba kahtlesin kas üldse lähen.
Igatahes olen ma üliõnnelik, et seal käisin, sest kui ma sealt uksest väljusin oli mul on tunne, et mul läks seal päris hästi ja mul oli nii hea tuju. Igatahes ma ei taha midagi ära sõnuda ja rohkem ma sellest ei räägi, hiljem saate nkn teada :)
Hiljem kui linnapeale läksin, et endale süüa osta ja siis koju sõita, tuli minuga rääkima üks Londonist pärit noormees, kes nägi väga hea ja stiilne välja. Ta tutvustas ennast ja ütles, et ma näen välja nagu Prantsusmaa tüdruk, talle meeldis väga mu stiil ja olek. Vesteldes sai ta teada, et tegelen moeblogiga ja see meeldis talle veel enam. Nimelt on ta fotograaf ja tahtis minuga kindlasti veel kokku saada. Lisasime üksteist facebooki ja eks näis mis edasi saab, ehk tulevikus toimub mõni photoshoot?! :)
Koju sõitmine oli päeva üks lõõgastavamaid hetki. Läksin just selle uue bussi peale kus on iga inimese ees ekraan ja saad ise valida mis filmi soovid vaadata, vaatasin ühe üliarmsa komöödia filmi tagasiteel ära. Igatahes oli mega mõnus päev! :)
Samalajal kui mina seiklesin Tallinnas oli Meelis Sindis võistlustel ja saavutas kolmanda koha, väga tuuus! :)


Eile käisime Sindis, et Meelis ja Kristjan saaksid enne võistlust veidi pargis sõita. Tegime Itiga paar piti ;)

10 comments:

  1. Olen sinu blogi hakanud jälgima ja mulle väga väga meeldib sinu blogi! :)

    aadelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mis seriaali castingul käisid ja kuidas sinna sattusid? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. nagu ma kirjutasin siis TV3 veebiseriaali castingul ja saadeti kutse, veebiseriaali täpne nimi ei jäänud kahjuks meelde, oli keeruline :D aga armastuslugu kus on palju seiklust ja draamat ;)

      Delete
  3. kusjuures olin ükspäev ka kesklinnas ja mingi tüüp sõitis mingisuguse sõidukiga, ei tea mis selle nimi oli:D tuli rääkima, et a'la ''sa oled nii ilus ja kas oled prantsusmaalt päris? sa näed väga prantsaslik välja'' :D
    ja enne seda oli ta veel ühe blondi tüdruku rajalt maha löönud .. :D

    ReplyDelete
  4. Mis buss see oli kus selline luks värk oli? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEBE buss ja kusjuures ma sõitsin laupäeval selle soodusega millega oli pilet Tallinnast Pärnu ainult 4.20 :D

      Delete
  5. mis värvi see sebe buss oli?
    lilla ja valge kirjaga?

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign