Pages

Thursday, October 24, 2013

pink

Sain teisipäeval sheinside paki kätte ja kolmapäeval tuli veel aupie pakk ära, niiet lähiajal tuleb palju outfit postitusi. Tänases postituses näitan teile sheinside kevad-sügis teksajopet, see on nii mõnus oldschool stiilis ja mulle väga meeldib :) 
Jope leiate SIIT
Ilmad lähevad aina pimedamaks ja sombusemaks, nii raske on häid pilte teha ja ka nende piltidega ma ei ole tegelikult päris rahul, vb ka sellepärast, et tulin just trennist ja ei näinud kõigeparem välja :-D Aga oli vaja midagi juba ära pildistada, edaspidi teen paremini :-D
Homme läheme koos Itiga Tallinnasse Vip New Yorker'i avamispeole, kindlasti saab olema ülihea päev ja jagan seda kindlasti ka teiega ;)
    Ma väga vabandan, et olen juba 4päeva läinud üle avon giveaway võitja teatamisega, aga kool ja trenn võtavad omajagu mu ajast :-D. Täna loosisin välja ja võitjaks osutus EVELIN TALING. Palju õnne!!

coat- sheinside / beanie- new era / jeggins- zara / shoes- converse

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign