Pages

Friday, November 15, 2013

sheinside

Kuna ma olen viimaselajal päris hulga asju sheinside.com'ist saanud ja mulle on sheinside.com kohta nii palju küsimusi tulnud, siis mõtlesin ka teile tutvustada rohkem sealset kaupa ja tellimist. Hinnad on seal päris head, kui seda lehte pidevalt vaadata leiad kindlasti sale'ide alt midagi endale sobivat. Kõige enam meeldivad mulle joped, mul oleks nagu suur jopede hullus peale tulnud see aasta. Sheinside'st on jopesid hea tellida, sest hinnad on seal suhteliselt odavad ja valik on suur,erinevat värvi igasuguseid. Kvaliteeti võib võrrelda tavapoodidest terranova ja new yorkeriga. Ainuke asi mis on jama, on see, et kaupa peab ootama ligikaudu 4nädalat, vahel rohkem, vahel vähem. Aga kui kauba kätte saad on rõõmu kui palju :-D Postikulu on tasuta.
blue coat      /     pink coat    /    green coat     /    mint green coat 
     red coat                   /                    navy coat             /                    green coat  

white sweater      /     navy sweater     /      red sweater     /     beige sweater

 Peale jopede meeldivad mulle sealsed kampsunid. Selle aasta jõuludeks soetan endale kindlasti mõne sellise jõululiku kampsuni, sest need on üliarmsad :-)
Kas teie olete Sheinside.com'ist midagi tellinud ja kuidas teie rahule jäite? Millise valiku teeksite eelnimetatud asjadest kui saakside midagi valida?
Kui teil tekib veel küsimusi, siis küsige julgelt ja üritan teile vastata niipalju kui oskan :-)

8 comments:

  1. Kas sinu kaudu oleks võimalik sealt midagi tellida?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ise sealt otseselt ei telli, mulle saadetakse blogi kaudu. Kuid see tellimine ei ole seal üldse raske, uuri natuke ja ma arvan, et saad ilusti hakkama :)

      Delete
  2. Kui palju sealne 1 rahaühik eurodes on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seal üleval nurgas paremalt teine kiri on Currency, sealt saad valida rahaühikuks euro ja kõik riided on euro rahaühikuga :)

      Delete
  3. Kuidas see tellimine täpsemalt käib ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. valid oma tooted ostukorvi ja sealt on maksmiseks juhend olemas. maksta saab nt visa ja mastercardiga

      Delete
  4. Kas tohib küsida, mis suurust sa ise kannad ja kui täppi sealsete riiete mõõdud lähevad? Kas oled pidanud midagi tagasi saatma jms?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannan suurust xs-s, sealt võtan tavaliselt suuruse s-m, täiesti oleneb mõõtudest, sest hiina tooted on tavaliselt ikkagi veidi väiksemad. Aga iga toote all on mõõdud ja tasuks need üle vaadata :) one size suurus on mulle ok, aga sealgi tuleks jälle mõõte vaadata :) Tagasi pole midagi saatnud :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign