Pages

Saturday, December 7, 2013

Martofchina

Nagu ma aru olen saanud, siis päris paljudele meeldivad sellises stiilis jalanõud. Mõtlesin teid natukene aidata ja otsisin mõned paarid välja. Martofchina's on neid päris erinevaid ja heade hindadega. Ma olen varem sealt ka tellinud ja pakk jõudis mulle kohale umbes kahe nädalaga, niiet väga kiiresti. Saate enne jõule oma nummid kätte kui tellida tahate :-)
Kuidas teile muidu sellised postitused meeldivad? On neist abi ka? :-D
Ärge unustage osalemast Sheinside 100$ kinkekaardi loosis SIIN
 1        /       2       /       3      /      4       /       5        /      

9 comments:

  1. Kas suurused on õiged? et kui mul on 39 jalg, ss tellin ikka 39?

    ReplyDelete
    Replies
    1. vaata seal on suuruste tabel, telli cm järgi. Pane oma jalg paberile ja joonista sinna oma jalg, siis mõõda ära mitu cm on ja vaata mis suurusele vastab, siis saad kindlasti õige suuruse :)

      Delete
  2. Kui palju kohaletoimetamine maksab?

    ReplyDelete
  3. Ma ei teagi nüüd kas mina olen loll või milles asi, aga seal toote all on need shippingu arvutamise asi vms. Ja kui sealt näitab küll, et see maksab mingi 20$ ja 60$ jne erinevalt. Ja nüüd ma ei mõista eriti, mis need on, kui tegelikult tasuta peaks olema? :D (vanadan juba ette ära, kui väga loll küsimus on)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah jama küll, varem kui tellisin oli postikulu tasuta aga kui nüüd vaatasin siis tõesti mingine postikulu on, ainult ehetel on tasuta postikulu :(

      Delete
    2. Aga kas sa oskad öelda, kas postikulu on ühe asja pealt 20$ või mitme? :)

      Delete
  4. Martofchina's on küll seni PARIMAD Campbell'i papude replicad .. Mul on originaalid ja ma ei suuda neid ära kiita, kui mõnusad saapad need on :D Seepärast mõtlesin, et peaks selle lörtsise ilma sees tatsamiseks odavad replicad vaatama, ei hakka kahju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mhmh, need ju niii mugavad ja ilusad. Hea mõte oleks küll ja repicad võtta arvestades Eesti ilmasid :D

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign