Pages

Sunday, April 20, 2014

Sohvy

Sain ükspäev paki sohvy.ee'lt. Nad saatsid mulle maasika-piimakokteili õrna kehakreemi ning apelsini ja porgandiõliga kehavõie. Olen mõlemaid nüüd mõnda aega kasutanud ja olen väga rahul. Rohkem olen ma kasutanud apelsini-porgandi kehavõiet kuna see pidi hoidma päevitunud jumet ja võin öelda, et see on väga hästi toiminud. Olen seda kehavõiet ka näol kasutanud kuna see ei ole üldse rasvane ja on selline pehme ning õhuline. Jätab näo ja keha hästi pehmeks. Kõige enam ma armastan mõlema toote lõhna ja seda kui pehmed ja õhulised need kreemid on, siuke tunne, et tahaks selle kreemi potsiku sisse hüpata, nagu pehme pilv :D. Ja mis kõige olulisem, need tooted on 100% looduslikud, niiet ma ei karda üldse neid igapäevaselt kasutada. Super! :)

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign