Pages

Tuesday, July 29, 2014

Tonight

Ma ei ole ikka päris pikka aega bloginud. Ma ei teagi miks ma seda tegin või mis mind seda tegema sundis aga lihtsalt mõistus ültes, et pean blogiga tegema pisikese pausi ning ei külastanud enam mõnda aega arvutit. Ma ei kujuta ette, kas mul oli mingine ''ma ei oska enam blogi pidada masendus'' vms aga :D Õnneks läks see kõik üle ja olen nüüd tagasi selgema mõistusega. Blogi pidamise isu on kohe väga tagasi ja mõttes on erinevad pildi ideed ja palju muud mida blogima hakata. Igatahes hakkan taas korralikult postitusi tegema :)

Täna õhtul saime Anitaga kokku ning tegime mõned klõpsud. Was fun :)
My shoes are from lovelyshoes- click

1 comment:

  1. Kas valid LovelyShoes lehe jalanõudel õige suuruse või number suurema? :)

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign