Pages

Monday, September 22, 2014

Teazy

Sain mõni aeg tagasi endale paki teazy.ee'lt. Sain endale 2 nädalase tee kuuri, milles oli hommiku ning õhtutee. Hommiku teed tarbisin igal hommikul või päeval ning üle ühe õhtu tarbisin ka õhtu teed. Ma olin nii põnevil ja nautisin seda teed hea meelega. Maitselt meeldis mulle rohkem õhtu tee. Selle maitse oli nagu piparmündi- ja rohelise tee segu, mis oli minujaoks väga meeldiv. Samas lasin ka sõbrannal mõlemaid teesid proovida ja tema eelistas hommiku teed, sest see on veidi magusama maitsega. Suhkrut ma tee sisse ei lisanud, mis oli algul veidi veider, sest suhkur toob tee maitse rohkem esile kuid kui ükspäev jõin tavalist piparmündi teed ja panin ka teelusika täie suhkurt sinna sisse, ei meeldinud see enam mulle. Tee tundus kuidagi nii magus ja tegin endale uue ilma suhkruta. Niiet kes on harjunud teed jooma suhkruga siis soovitaksin proovida ka ilma, sellega harjub nii kiiresti ära, et hiljem enam ei soovigi üldse suhkrut lisada.
Kindlasti kõik tahavad teada ka tulemusi, mida need teed lubavad. Ütleme nii, et enesetundele mõjusid mõlemad teed väga hästi. Kui ma jõin hommikuteed hommikusöögi kõrvale, siis mu kõht oli palju kauem täis kui tavaliselt. Mul lihtsalt ei tulnud isu midagi näksida või süüa. Mis on minuarust päris hea. Õhtu teega tuli mul palju parem uni, vähemalt ma arvan, et see oli sellest teest, sest igakord kui tee ära jõin tuli mul uni ja ma tahtsin magama minna. Siiski pidin ma tund aega vähemalt veel üleval olema, sest tõesti, need teed panevad ainevahetuse kiiremini tööle ja ma käisin vetsus oi kui tihti :D. Kaalu langust ma nii tähele ei pannud, sest mul ei ole siin kodus kaalu(kindlasti muretsen endale). Aga enesetunne oli tõesti parem ja ma juba igatsen neid. See kaks nädalat sai nii kiirest läbi ja mul on harjumatu, et hommikuti ei saa seda teed juua. Igatahes ma soovitan kõigile neid proovida. Kindlasti muretsen endale veel seda teed, et siis ka ilusti kaalu jälgida :). Kui tekkis nüüd tahtmine endalegi teazy teed soetada, siis teazy.ee lehel kasutades koodi Teele saate 10% soodustust! 
PS: Täna õhtul on mul teile mõnus giveaway plaanis, niiet stay tuned!

2 comments:

  1. Ohh mul on nii hea meel, et sa sellest postitasid. Olen plaaninud endale tellida bootea teed, samade põhimõtetega, aga nüüd saan tellida teazy'st mis tuleb odavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis postitasin õigel ajal :) Aga soovitan küll, jäin ise rahule ja kui tahad paremat enesetunnet ja kõhule pai teha siis on see õige asi :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign