Pages

Thursday, November 27, 2014

Triangle

Päeva valgust on aina vähem ja raske on leida aega mil tuleksid hea valgusega pildid. Õnneks täna oli nii Meelisel kui ka minul aega, et väljas õigel ajal mõned pildid teha. Loodetavasti on uueks aastaks mul ka pisike stuudio kodus kus saab palju erinevaid pilte tegema hakata. Nii ootan juba, et saaks katsetama hakata erinevate taustatega. Kindlasti on siis lihtsam ka hea kvaliteediga videosi teha, aga jah, eks sellest räägib pikemalt kui vajalikud asjad käes on :).
Kuna olen saanud erinevat tagasisidet oma blogi kohta siis sooviksin öelda, et mulle tõesti meeldib blogida ja teen seda armastusega. Mul on nii hea meel, et mu blogil on juba üle 1050+ follojat ning ma tahan teid kõiki selle eest tänada! Mul on kuidagi süümepiinad, et tänu tööle/trennile ja kõigele muule on mu postituste arv nädalas vähenenud. Siiski olen ma nii tänulik kõigile kellele mu blogi siiski huvi pakub. Tänu sellele mõtlesin küsida mida sooviksite mu blogis rohkem näha. Kas teile meeldivad outfit postitused, toodete arvustused(mida ma ei ole päris kaua aega teinud), videod/vlogid, elustiili postitused või hoopis midagi muud? Mul oleks hea meel kui te võtaksite aega ja kirjutaksite mulle siia kommentaariks mis just teile huvi pakub, et saaksin oma blogi just teie jaoks paremaks muuta :). Ning tõesti, suured tänud teile, kes te mu blogil ikka silma peal hoiate! Vahel lihtsalt on nii hea lugeda teie kommentaare ja saada inspiratsiooni edasi tegutsemiseks. Ma ei teagi miks, aga hetkel lihtsalt tuli selline tahtmine need read siia kirja panna. Olge tublid!

coat- sheinside  /  sweatshirt- sheinside  /  beanie- vans 

19 comments:

  1. Midagi vahelduseks outfiti postitustele oleks vahva. Need meeldivad ka, aga tükk aega pole muud saanud ja nii kipub veidi üksluiseks muutuma. Võiksid teha tõesti midagi elustiilist, mingitest huvitavatest leidudest poest (kasvõi lemmik šokolaadibatoonidest), toodetest meeldiks ka lugeda. Hetke lemmikud või hetke soovid. Võib-olla jaga mõnda retsepti. Ma rohkem ei oska pakkuda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud sulle vastamast! :) Kindlasti üritan blogisse erinevaid postitusi teha niipalju kui mu aeg lubab ja aitäh vihjete eest! :)

      Delete
  2. Mulle isiklikult meeldivad kõige rohkem videod ja elustiili postitused, kuid kindlasti on huvitav vaadata ka outfiti postitusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videoid hakkan pimedatel aegadel kindlasti rohkem tegema ning üritan ka elustiili postitusi juurde teha. Suured tänud sulle vastamast! :)

      Delete
  3. Postitused on tõesti üksluised ja ka outfiti postitustes, piltidel oled justkui alati samas poosis.
    Ootaks rohkem erinevaid postituse.
    Ja sorri ma pean lihtsalt mainima, et oled kuidagi priskemaks läinud, võrreldes ~0,5-1a taguste postitustega.
    Kunagi olin sinu välimusest väga vaimustatud, kuid nüüd kui oled vähem blogima hakanud
    oled kuidagi end käest lasnud ;)
    Palju edu sulle igatahes ja jään ootama põnevamat blogielamust :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei vaidle vastu, et blogi on üksluisemaks jäänud aga eks sellel ole ka mitu põhjust, pimedad ilmad, töö ja palju muud. Pooside kohta ei oska midagi öelda, ürita ise üle 2 aasta blogida ja iga postitus erinevaid poose teha :D. Aga üritan ikka paremini ja võtan teadmiseks.
      Ütleme nii, et see osa su kommentaarist pani mu lausa nutma. Sest noh, kui tüdrukule öelda, et ta on pmt paksuks läinud siis see on päris suur löök. Olen endaarust ka päris palju juurde võtnud ja kaalu numbri järgi lausa 10kg kuid olen siiani ideaalkaalu ja alamkaalu vahel. Ma olin mitmeid aastaid alakaaluline, kaalusin vaid 45kg ja olin 170cm pikk. Arstid soovitasid mulle toitumiskavasid jne. Mingiaeg hakkas mulle kaalu juurde tulema ning ma olin päris masenduses. Kaal näitas 53, siis juba 55 ja nüüd 57. Ma toitun üpriski tervislikult, liigun palju ja teen vähemalt 5h nädalas trenni. Kehamassi indeksi järgi olen ideaalkaalus ja kuigi ma ise mõtlen tihti et ma olen paks jne siis kõik mu lähedased ütlevad, et ma selle jutu jätaks, sest mu ümbermõõdud on tõesti väikesed. Ma isegi ei tea miks ma seda sulle nii pikalt räägin aga igatahes, see läks tõesti südamesse mulle. Aga midagi pean ma enda kaitseks ütlema ja ehk tõesti sulle meeldis alakaaluline kondine mina aga nüüd olen ma 19aastane naine ideaalkaalus ning kui sulle ei meeldi selline mina siis sa ei pea tõesti mu blogi enam vaatama ja otsima näiteks välismaa blogisid kus naised on tõesti piitspeenikesed modellid :)
      Käest lasknud ma ennast kohe kindlasti ei ole.Ausaltöeldes igakord kui välja või pildistama lähen näen ma endaga rohkem vaeva ja kauem aega. Tavaliselt tulin koolist vahetasin kähku riided vaatasin korra peeglisse ja läksin pildistama. Nüüd vabal päeval tõusen üles ja hakkan korralikult sättima.
      Aga suur tänu sulle edu soovimast ja kui tõesti vaatad mu blogi siiski edasi siis aitäh.
      Ütleme nii, et päris pikk kommentaar tuli ja vb peaks oma kehakaalu kohta postituse tegema või mis arvad? :D

      Delete
    2. Ma loodan, et sa tõesti seda väga tugevasti südamesse ei võtnud!

      Mina ise olen sind mitmel korral linnas näinud ja välimuse kohta ei tohiks nüüd küll mitte kellelgi midagi öelda olla. Vähemalt minu seisukohalt, ei ole sa KINDLASTI paksuks läinud. Sa oled väga ilus neiu ja tohutult kaunis! :)

      Edu sulle blogiga! :)

      Delete
    3. Suured-Suured tänud sulle armsake! Tõesti sellised laused on inspireerivad, veelkord suur aitäh sulle! :)

      Delete
  4. Võiksid rohkem kirjutada nt päevastest tegemistest või kirjutada mõnest sulle südemelähedasest asjast :)

    ReplyDelete
  5. Mulle tohutult meeldib sinu blogi! Oled mulle suureks inspiratsiooniks.

    Postituste koha pealt meeldivad mulle kõik sinu ideed, hea oleks neid vaheldumisi saada :) Ja need videod/vlogid on veel eriti kihvtid lisaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii hea on kuulda, et ma kedagi inspireerin. Suured tänud sulle! :)
      Eks ma üritan rohkem ka videoid teha. Ole tubli! :)

      Delete
  6. Eelmisele anonuumselt kirjutajale utleksin, et koik kasvavad ja miks nii solvata? Mulle meeldib su blogi just nii nagu ta on :) Siis polegi uhesuguseid :) Keep going!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured-suured tänud sulle! Sa oled nii armas! :)

      Delete
  7. Mulle ka väga meeldib su blogi, postitused on huvitavad , aga rohkem võiks olla lifestyle postitusi:)
    Ja mitte nii teemasse minev küsimus, aga kui kaua umbes tulevad kohale Sheinsidest teliitud asjad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üritan ka rohkem elustiili postitusi teha, tööl käies on see muidugi raskem aga kui midagi huvitavat toimub siis kindlasti teen :) ning suured tänud sulle!
      Sheinside'ist on hakanud aina kiiremini asjad kohale tulema, algul tulid alati 4nädalat aga nüüd on ka kahe nädalaga asjad kohale tulnud :)

      Delete
  8. Sa võiks kirjutada rohkem endast. Millega sa tegeled mis sulle meeldib, ei meeldi. Ole siiram. Neid - mul on täna seljas ... postitusi ei viitsi koguaeg vaadata.

    ReplyDelete
  9. Võtan teadmiseks ja üritan rohkem kirjutada :)

    ReplyDelete
  10. Mulle väga meeldib su blogi lugeda ja samuti ka kõik sinu pakutud ideed postituste osas, aga võib-olla rohkem elustiili postitusi oleks põnevam:) Aga endiselt näed niiniiii kena välja ja ole sama tubli edas!:)

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign