Pages

Tuesday, December 23, 2014

Wings

Homme on jõulud! See on tõsiselt üks aasta parimaid aegu justnimelt sellepärast, et siis on meil alati pere ja sugulased koos ning saab mõnusalt aega veeta ja puhata. Nii tore on luuletusi esitades saada pisikesi südamlike kingitusi ja hiljem kõik koos midagi huvitavat mängida, palju süüa ja juttu rääkida. Seeaasta panen sugulaste juures üles ka pisikese fotostuudio kus kõik koos jõulupilte tegema hakkame. Üllataval kombel tuli ka lumi maha ja ma loodan, et lõpuks kodus olles tuleb ka pisike jõulutunne peale mida seeaasta üldse pole olnud.
Kuidas teie jõule tavaliselt tähistate? Igatahes soovin ma Teile kõigile hästi mõnusaid, sooje ja armsaid pühi! :)

Olen viimaselajal erinevaid asju katsetama hakanud justnimelt meigi poolepealt ja ''proovisin'' ära ka punase huulepulga mis mulle varasemalt absoluutselt ei meeldinud. Ma usun, et mu arvamus on nüüd muutunud ja vahel võib oma huuled punaseks värvida küll :)
sweatshirt- choies  /  jeans- h&m 

6 comments:

  1. See huulepulk sobib sulle imeliselt ja ulmudesse armusin ka ka ära. :D:P
    Ilusaid jõule sulle ja ma loodan neid perepildikesi blogis näha ka tulevikus. Kõlab juba praegu väga hästi see plaan!
    http://suhkruprintsess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sulle just sobib selline punane huulepulk! Kujutan sind ette kandmas isegi tumedamaid toone (nagu Iti varem kandis). Need sobiksid imeliselt sinu juustega ja üleüldse kõigega. Superkena oled!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle, eks pean mõne veidi julgema värvi endale soetama ja vaikselt katsetama hakkama. Mõtlesin isegi ka veinipunase huulepulga peale nt ja ka lillakamade toonide :)

      Delete
  3. Jaa, punast huulepulka võid küll rohkem kanda! Eriti kui riietus on pigem tavaline (nagu sul siin), on see pigem aksessuaar kui midagi tohutult karjuvat ja ebatavalist.
    -P.
    Bowtie Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, sellega olen küll nõus, et ilma selle huulepulgata oleks pildid palju igavamad niiet tasub erinevaid värve proovida küll :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign