Pages

Tuesday, February 17, 2015

Chit-chat

Hetkel on mu elus päris kiire aeg. Käin tööl, trennis, autokoolis ja üritan siis vabal hetkel blogida. Täna oli mul autokoolis esimene sõidutund ja ega väga sõita jõudnudki. Ma ikka loodsin, et saan natukene sõita aga muu jutu peale läks nii palju aega, et liikusin kokku vb 200m :D Ma pole väga varem autoroolis istunud ja ma lihtsalt põen nii hullult, et ma ei saa hakkama sellega. Samas ikka mõtlen, et igasugused on omale load saanud-ma pean ka selle ära tegema :D Niigi olen seda nii pikalt edasi lükanud.
Igatahes on hetkel päris kiire periood, mu ema ütleb mulle ka ikka aeg-ajalt, et võtan endale liiga palju kohustusi aga eks ma olen terve elu selline olnud, niiet saan hakkama. Õnneks on mul mõned pildid pandud varuks, et siia midagi vahepeal lisada saaksin.
Täna sain üle pika aja jälle Anitaga kokku ning ta aitas minust paar pilti teha. Õues oli nii külm tuul ja juuksed läksid nii sassi aga midagi sai ikka tehtud.

 jeans-romwe  /  cardgan-romwe  / classes-choies  /  watch-daniel wellington

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign