Pages

Wednesday, June 10, 2015

beach

Homme olen veel viimast korda tööl ning siis tuleb juba veidi pikem puhkus. Ma nii loodan, et ilmad on siis ilusad, et saaks midagi toredat ette võtta :). Mul on veel nii vähe-vähe puudu, et load kätte saada ja ma ei jõua neid ära oodata. Lihtsalt liiga pingeline aeg on see olnud ja ma loodan, et kõik läheb hästi. Parimal juhul saan need kätte puhkusel mis oleks suurepärane.
Ma ei suuda uskuda, et varsti on juba Jaanipäev. Tavaliselt ma olen seleksajaks ennast korralikult pruuniks päevitanud kuid praegu ei ole ühtegi rannailmagi veel olnud. Can't wait! 

Lisan siia mõned pildid mis Meelisega ükspäev rannas tegime. Ma armastan seda siidist mõnusat pehmet jakki mida  on väga mõnus endale suvel peale visata.
crop top- choies  /  blouse- romwe  /  shorts- lovelyshoes  

1 comment:

  1. Ah, see Pärnu rand. Mis sest, et õues suve pole, sinu piltidel ikka on!
    -P.
    My blog: BOWTIE DIARY

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign