Pages

Tuesday, September 29, 2015

Field

Ma polegi siin vist maininud, et vanemad ostsid maale maja. Nüüd tahakski koguaeg ainult maale minna ja seal olla. Eks seal vaja palju asju teha ka ja tahaks väga abiks olla. Nüüd oktoobri algul tulebki mul puhkus ja mingi aja veedan kindlasti seal. Üks õhtu käisimegi lihtsalt korra maal ja tegin maja taga oleval põllul mõned pildid päikeseloojanguga. Aah, kuidas mulle meeldib, kui mõnus rahulik seal on :). Mul on hea meel, et mul on selline koht olemas kuhu vahel hea minna ''akusid laadima''.

Kuna mu videote tagasiside on olnud ainult hea(super suured tänud kõigile), siis täna võtan end käsile ja üritan mingisuguse video veel kokku vorpida. Ma loodan, et see rikastab väheke mu blogi ja mis peamine, mulle väga meeldib seda teha! :)


3 comments:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign