Pages

Wednesday, November 4, 2015

Long time no seen

Kuna mu käest on uuritud miks ma nii kaua aega bloginud ei ole, siis mõtlesin teile väheke seletada praegu toimuvat.
Ma olin väga pikalt haige. Ma ei mäleta millal viimati nii kaua haige olin. Ma ei ole isegi praegu täiesti terveks saanud kuid käin nüüd tööl edasi ja üritan ikkagi enda toimetusi teha. Mul on tõsine nõrkus peal. Ma ei jaksa mitte midagi teha ja enamus ajast ma magan. Mul oleks nagu mingi laiskuse haigus ja see on lihtsalt väga kohutav tunne. Pole kunagi ennast nii laisa ja nõmedana tundnud. Tänu sellele ei ole ma ka arvutit lahti võtnud ja blogima asunud. Kuid üritan ennast kokku võtta ja asusin tegelema ka ühe projektiga millest te kindlasti sellel või järgmisel nädalal rohkem kuulete. Kindlasti ei ole ma blogimist lõpetanud ja annan endast parima, et uuesti hoog sisse saada. Loodan, et olete siiski minuga ja käite aeg-ajalt siin piilumas. Suurimad tänud kõigile kes mind siiski veel toetavad! :)


4 comments:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign