Pages

Wednesday, December 30, 2015

New years eve

Uskumatu, et juba kohe ongi see 2015aasta läbi. Jep, iga aasta läheks nagu aina kiiremini. Homme olen ma küll tööl kuid tänu lühendatud päevale jõuab ilusti kõik valmis. Plaanime mõndade sõpradega mõnusat istumist kodus. Üritan teha sushit, mis mul kahjuks ükski kord välja ei ole tulnud nii nagu ma tahan kuid harjutamine teeb meistriks ja küll ma kunagi hakkama saan, hehe. Kui söödud-joodud läheme Pärnu kuuse alla ilutulestikku vaatama ja eks paistab mis edasi teeme. Pole ükski kord peale uut aastat kuskil klubides käinud kuid never say never, eks paistab kuidas õhtu möödub.
Igaljuhul hakkasin kohe mõtlema, et kui kodust välja minna, siis mida üldse selga panna. Uurisin internetis ringi, et leida mingit inspiratsiooni mida see õhtu kanda ja mõtlesin ka teile pisikese ülevaate teha choies'i uue aasta ale kleitidest. Kõik need kleidid mis ma siia lisasin on muide alla 20euro, niiet pretty good. Kahjuks sealt midagi selleks aastavahetuseks tellida ei jõua kuid kindlasti on ka muid üritusi kus kleite kanda ja kui mõni meeldima hakkas siis miks mitte. Igaljuhul  pole ma ammu sellist postitust teinud ja mõtlesin selle siia outfit postituste vahele toppida. Muide kõiki kleite mis on on sale näeb SIIT.
Talvisel ajal meeldivad mulle puuvillased ja veidi ''soojemad'' kleidid. Sinna võib vabalt ka paksemad sukad lisada ning tänu sellele on sul soe ja näed ka vähe pidulikum välja. Kindlasti mis mulle aastavahetuse ja kleitidega meenuvad on igasugused litritega kleidid. Kuldne või sinakad rohekad toonid litritega on aastavahetuseks super. Choies'ist leidsin sellise kuldse kuid ise eelistaksin sinaka roheka värvusega kleiti. Kuidas veedate Teie aastavahetust ja mis selleks puhuks seekord selga panete? :)

Kuna see on arvatavasti mu selle aasta viimane postitus, siis soovin ma teile kõigile toredat aastavahetust ja tahan teid ka tänada, et ikka siia vahepeal piilute ja mulle toeks olete. Ma olen väga tänulik iga teie lisatud kommentaari ja tagasiside eest niiet suur kummardus teile ja AITÄH!! :)

 dress 1  /  dress 2  /  dress 3
dress 4  /  dress 5  /  dress 6

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign