Pages

Wednesday, December 2, 2015

Say anything challenge with Brita

Olen ammu mõelnud, et võiks teha mingeid challenge videoid. Kunagi tegin jelly beans challenge Anitaga mis sai päris palju tagasisidet ja on imekombel üks mu channeli vaadatuim video :D. Ükspäev kui maal olin, mõtlesin, et võiks oma tädi tütre Birtaga ka mingi challenge teha. Vaatasime youtube'st erinevaid ideid ja mõtlesime teha say anything challenge. Eks näete videost lähemalt milline see välja näeb. Ma ütlen ausalt, et näen video lõpus välja nagu siga :D. Ma olen koguaeg mõelnud, et kui ma hakkan videoid tegema ei viitsi ma tõsiseks jääda ja mängida ilusat ja normaalset tüdrukut, sest ma tean, et seda ma ei ole. Ma olen pigem, noh, selline väheke crazy, olenevalt mu tujust. Ja ma ei hakka ennast kuidagi videos muutma, olen lihtsalt loomulik. Nagunii näete minust pilte kus olen üles löödud ja ennast ''ilusaks teinud''. Ehk sobib teile vahelduseks ka seda teist poolt minust näha. Igaljuhul loodan, et jääte videoga rahule ja käite ikka mu blogis edasi uudistamas.

Tahan veel mainida, et algselt ei olnud ma videoga üldse rahul. Ilma monteerimiseta oli video üle 10minuti pikk ja olime filmimise ajal juba Britaga väsinud pildistamisest ja kõigest muust mis päeval tegime. Oli juba päris õhtu, valgus oli jama ja mõte ei jooksnud ka enam väga hästi. Nii lükkasingi selle mõttetu video monteerimist edasi kuni ükspäev mõtlesin selle üle vaadata. Üritasin mis ma üritasin aga sain video nii umbes 8minuti pikkuseks aga ikka oli kuidagi mõttetu ja pikk. Õnneks tuli mulle appi mu elukaaslane Meelis kes oskas sellest jamast teha kokku veidi üle 5minutilise video. Otsis välja kõige naljakamad kohad ja lisas toredaid efekte ja tegi üldse selle video mitu korda paremaks kui see algselt oli. Niiet ma olen talle väga tänulik ja kasutan ka edaspidi tema head monteerimis oskust :).


4 comments:

  1. :D :D pole midagi imestada, et challenge video kõige populaarsem on, tavaliselt need ongi vaadatuimad videod! Ja ma mäletan, et seda oli päris kihvt teha ka, lahe oleks sinuga veelgi videot koos teha :/
    Mis puutub sellesse videosse, siis väga väga äge challenge mõte, isegi oleksin teid pikemalt vaadanud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle Anita :*
      Kindlasti teeme veel koos mõne video!

      Delete
  2. Täitsa äge video, muigasin omaette ikka päris mitme koha peal :D Võiksid kindlasti veel sarnaseid videosid teha ja ka lihtsalt selliseid vloge nagu nt need Milano omad, neid on lahe vaadata ja näha sind ka nö tavaolekus, mitte ainult poseeritud piltidel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle! :) Mul on väga hea meel, et see sind ka muigama ajas :D.
      Kindlasti üritan rohkem selliseid videoid teha ning kui kuskile reisile või huvitavale üritusele lähen teen ka vloge edasi :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign