Pages

Monday, May 23, 2016

NYX

 Reedel käisin Tallinnas NYX tutvustaval õhtul. Juba varsti, augustis, on NYX tulemas Eestisse ja ma olen tõesti põnevil. Enne ilublogijate kokkutulekut ei teadnud ma suurt midagi NYX'ist. Vaid nii palju kui youtubes videotelt näinud kuidas paljud neid tooteid kiidavad. Huvi tekkis rohkem peale IBK'd ja kui sain kutse tutvumisõhtule olin enam kui põnevil. Õhtu oli väga mõnus ja kuna seal olid nii inspireerivad inimesed, siis sain sealt palju motivatsiooni nii blogimiseks kui ka videote tegemiseks.
 Olen nüüd saanud kahelt ürituselt nyx tooteid ning midagi ka ise ostnud ning räägiksin teile nendest lähemalt kui teile see huvi pakuks. Teeksin vast isegi video, sest nii mitmedki asjad on saanud sealt nüüd minu lemmikuks!


2 comments:

  1. Kas sa tegelt ka lasid viimases snapis oma tatoveeringut uuendada ja siis läksid katmata kätega välja päikse kätte?? Kas sa ei tea tatoveeringute hooldamisest mitte midagi??

    ReplyDelete
  2. Ilmselgelt tean kui mul mitu tatoveeringut. Sa ei pea muretsema. Tegin tattoo vara hommikul ja hoidsin kile 3-4h peal, kreemitasin ja päikese käes oli mul pikakäisega särk selhas mille all oli kile. Snapide ajal võtsin selle ära. Ma ei ole loll ja varemgi suvel tattood teinud :)

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign