Pages

Monday, May 9, 2016

Sandy

Shein saatis mulle paki kus oli see mõnus suvine kleit. Kleit jõudis kohale täpselt 7päevaga mis on küll tõeliselt kiiresti. Olin väga üllatunud kui postiljon mulle helistas. Tavaliselt on jõudnud pakid minuni 2-4nädalaga kuid seekord vaid nädalaga. Igaljuhul olin õnnelik, et pakk nii kiirelt kohale jõudis ja ehk on nii ka edaspidi. Tegime kiirelt Meelisega ükspäev mõned pildid kuid see on vaid väike sneakpeak sellest kleidist. Tulemas ka vähe sisukam shoot.
Seni aga olge mõnusad! :)

Aa, mõtlesin teie käest küsida, et kas sooviskite näha veel neid mini outfit videoid mis ma vahepeal tegin. Näete neid SIIN(<-click). Mulle väga meeldis neid teha aga olen niiöelda ''unustanud'' filmida kui pildistama läheme. Aga plaan oleks siiski Meelisega paar klippi teha. Mis arvate? :)
Dress- Shein.com  / Shoes- Converse Chuck Taylor II  /  Watch- Daniel Wellington

4 comments:

  1. Mõni pilt võiks olla, kus sa püsti ka. Väga ilusad fotod küll, aga istuvatel ei saa väga arugi, milline kleit on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellepärast ongi see sneakpeak :) Ütlesin, et outfit postitus tulemas ning ka video kui on soovi.

      Delete
  2. Tead, ma vaatasin algul eemalt, et kleidil on väga äge pits varruka küljes.. lähemal uurimisel nägin, et hoopis tattoo. Kahju. Oleks muidu ka selle kleidi endale tellinud XD. Tattoo jaoks ma veel valmis ei ole :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :D Nii lahe oli su kommentaari lugeda, pani kohe muigama :D. Aga jah, aitäh I guess, vähemalt ilus tattoo :D

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign