Pages

Monday, May 30, 2016

Sunset


 Nädalavahetuse veetsime maal pidades õe Saskia sünnipäeva. Just enne seda sain sõnumi, et mulle on pakk tulnud ja sain enne postkontorist läbi hüpatud. Saabus shein'ist üks kleit ja seelik. Kleiti näete väheke nendelt piltidelt ja plaan on see ka blogiauhindade jagamisel selga panna. Kui ma just viimasel hetkel ümber ei mõtle nagu tavaliselt :D.
Muidu on kleit super mugav, pole vist kunagi niiiii mugavat kleiti kandnud. See on mega õhukesest ja venivast materjalist kuid ei paista abosluutselt kuskilt läbi. Kindlasti mu lemmik kleit üle pika aja. 
Aaa ja need pildid tegin ma tõesti kiirelt emotsiooni ajendil. Vaatasin aknast välja ja nägin maja taga mega ilusat päikeseloojangut. Põld oli täis lendlevaid võililli mis kumasid läbi päikese ja kõik oli lihtsalt niii ilus ja mõnus. Oeh kuidas mulle maal meeldib :). Samas oli päike juba vaikselt kadumas ja sai kiirelt paar klõpsu tehtud. Seega on need pildid nagu on, kleiti pole eriti näha kuid tahan kindlasti veel mõne pildistamise selle kleidiga teha, sest see on lihtsalt nii mõnus ja mugav kleit.

Dress- Shein.com(<-click)   /   Watch- Daniel wellington


6 comments:

  1. Nii mõnusad värvid piltidel, viimane eriti tuus! :)

    ReplyDelete
  2. keskmine pilt on täiesti 10/10 😍

    ReplyDelete
  3. Väga ilus! Kuidas te, blogijad, SHein jms pakke saate, kas registreerite kuskile ja mis fännide maht olema peab?

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign