Pages

Friday, September 16, 2016

Boyfriend jeans

Olen väga pikka aega endale mugavaid ja ilusaid boyfriend jeanse otsinud. Kuna ma kuskilt neid õigeid ei leidnud, siis otsustasin valiku teha shein.com lehelt. Kahtlesin kaua kas valin need endale või mitte kuna pükse tellida on alati väga riskantne. Siiski otsustasin proovida ja õnneks sobisid need püksid mulle väga hästi. Kannan tavaliselt pükse suurusega 34-36 / XS-S kuid sealt valisin endale M suuruse. Ülevalt olid püksid ilusti parajaid, ehk natukene isegi suured kuid kuna need on nagunii boyfriendid, siis see ei häiri. Pikkust oleks võinud veidi rohkem olla(olen 170cm pikk) kuna mulle meeldivad need veidi üles keeratuna aga üldmuljega jäin enam kui rahule. Niiet kui otsustate sealt tellida, siis soovitan võtta enda suurusest number suurema ja jälgida kindlasti ka mõõte.
Igaljuhul jäin ma oma jeansidega rahule ja need on mega mugavad. Viimaselajal olengi kuidagi mugavama riietuse peale üle läinud, ei tea kas hakkan vanaks jääma, hehe :).

Jeans- Shein.com(<-click)  /  Jacket- Choies  /  Shoes- H&M

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign