Pages

Monday, January 30, 2017

Retro pants

 Ma loodan, et siia ei hakka liiiga palju stuudio pilte tulema, aga hetkel on olnud hea võimalus stuudios pildistamas käia. Nimelt mu sõbranna sai endale Pärnu stuudio ja käisime ükspäev seal vaikselt katsetamas. Tegime erinevate riiete ja taustadega proovi ja nüüd on nägemus ees mida edaspidi teha. Igaljuhul kasutasin ma ära võimalust pildistada üles kõik romwest saadud uued riided ja seda oli mega hea teha ilma õues külmetamata, hehe. Niiet kindlasti ma jagan neid erinevaid pilte ja looke teiega. Siiski üritan siin ikka stuudio ja väljas pildistamistega balanssi hoida.
Lisaks usun ma, et lähitulevikus saate te juba ise mu sõbranna juurde pildistama minna, how cool is that? :). Teeks teie vahel ehk mõne loosimise? Mis arvate?  Hetkel võite ta facebooki lehel silma peal hoida siin, kus tal on mõned varasemalt tehtud pildid. Küll aga on tal nüüd kõvasti paremad võimalused ja varsti kui on olemas piisavalt uut pildimaterjali valmib tal ka koduleht ja kõik muu vajalik, niiet stay tuned!

Jeans- Romwe.com(<-click)  /  Crop top- H&M  /  Sneakers- Vans(sportland)

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign