Pages

Wednesday, May 10, 2017

Sibyl Vane

Kindlasti on igal inimesel kodus vähemalt üks bändisärk. Ka minul on neid elujooksul olnud päris mitmeid ja kui nägin neid Sibyl Vane särke, hakkasid need mulle kohe meeldima. Tegin kaks shooti kahe erineva särgiga ja jagan ka teie vahel neist mõne välja. Hoia mu blogi facebooki lehel silma peal (Loosimine käib SIIN) Mulle siiralt meeldib Eesti bände(eriti oma kodukoha Pärnu omi) toetada. Mulle meeldib Sibly Vane muusika ja need viimased videod on lihtsalt suurepärased! Eriti lahe on see, et need videod filmis ka täiesti oma Henri Holland ja kõik see kokku on nii äge! Toredad inimesed, hea muusika ja see kõik siin armsas Pärnus! Kuidas teile Sibyl Vane muusika meeldib ning mis videost arvate? :)

Nende kohta rohkem infot leiad:
Facebook: Sibylvaneband(click)
Instagram: Sibylvaneband(click)
YouTube: Sibylvaneofficial(click)
Soundcloud: Sibylvaneband(click)

Müügil olevat fänni stuffi saad osta siit- https://www.311.ee/sibyl-vane

1 comment:

  1. Ma olen 100% bändisärgiusku ja kannatamatult ootab, et The Boondocks mõne eriti laheda disainiga särgi välja annaks :D

    selfmadeblog.ee

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign