Pages

Thursday, September 14, 2017

Laste Fotograaf?

Paar päeva tagasi mõtlesin ma, et mida ma tahan oma elus teha? Mis mulle kõige rohkem teha meeldib? Esimene asi mis pähe tuli oli lapsed. Ma tahan teha midagi mis on seotud lastega, sest mulle lihtsalt nii meeldib pisikestega tegeleda.
Teine asi mis mulle meeldib on pildistamine ja töötlemine, ühesõnaga fotograafia.
Kui need kaks kokku panna, siis tulebki kokku just see mida ma väga teha tahan ja nii ma otsustasingi, et davaj, ma hakkan lapsi pildistama. Vanuses 1.5-4 oleks minujaoks ideaalne. See vanus on just selline kus sa saad pildile nende siirad emotsioonid ja no sellises vanuses lapsed on ju kõige armsamad üldse, võimis?
Kohe kui mul see mõte tekkis sõitsin ma maale ja tegin paar shooti enda õelapse Leoniga. Neid pilte töödeldes oli mul lihtsalt suu kõrvuni, sest need tulid niii armsad. Valisin talle ise riided ja õde aitas kõrvalt talle pildistamise ajal emotsioone näole tuua.
Kogu protsess meeldis mulle väga ja hiljem tegin veel naabri lastest pilte, et natukene portfooliot saada. Mõtlesin välja pisikese hinnakirja ja ma usun, et ma olen valmis! :)
Praegu on suurepärane aeg teha oma lapsest just sügiseteemalisi pilte ja kui sul tuli mõni idee, siis kindlasti kirjuta mulle facebooki Teele Mustallikas või e-mailile mustallikasteele@gmail.com. Kuna ma alles alustan, siis mu hinnad ei ole üldse kõrged ja ma tõesti teen seda tööd armastusega.
Panin facebookis ka pisikese loosimise käima, mine osale SIIN

Kuna pilte tegin ma päris palju, siis mõtlesin jagada siin teiega enda lemmikuid pilte mu armsast õelapsest Leonist. Vanus 1,5aastat

6 comments:

  1. Mis kaamera setti sa antud pildistamisel kasutasid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasutan hetkel kaamerat Nikon D7000 ja objektiiv Nikkor 35mm f1,8
      Vana kaamera aga ajab hetkel asja ära. Plaan on osta täiskaader :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign