Pages

Thursday, October 19, 2017

22BDAY

15oktoober sain ma 22aastaseks ja otsustasin seeaasta teha vähe korralikuma peo. Pole kordagi enda elus mingisugust kohta rentinud ega väga vaeva näinud sünnipäeva pidamisega. Kuid seekord lihtsalt oli tunne, et tahaks enda kõige paremate sõpradega selle päeva veeta ja midagi mõnusat korraldada. Sellekspuhuks sain ma endale ka mõned koostööpartnerid, kes aitasid mul pidu veel lahedamaks teha. Esimene niiöelda sponsor mu peole oli Mokai Eesti(click), kes saatis mulle 72siidrit, mokai mütsid ja käepaelad, et pidada üks korralik Mokai pidu. Ma ise tarbin alkoholi väga-väga harva ja kui tarbin, siis just mingisugust siidrit kuskil peol ja Mokai maitseb väga hästi :).
Teine abiline mu peol oli Happymania, kes saatis mulle suure kastitäie peokaunistusi. Seda kasti avades olin ma tõesti väga õnnelik! Nii armsad asjad mida ma saan ka peale pidu kasutada nt enda toa kaunistamiseks. Need üliarmsad õhupallid on ka kõik sealt pärit. Niiet kui otsite endale peotarbeid, siis minge külastage kindlasti sellist toredat lehte nagu happymania.ee(click)
Mul on nii hea meel, et ma otsustasin selle peo korraldada, sest mul oli tõesti väga-väga tore päev. Suured tänud kõigile abilistele ja mu mega lahedatele sõpradele keda ma armastan nii nii palju! Aitäh Teile! 

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

2 comments:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign