Pages

Monday, January 22, 2018

New camera

Uuh, sain eile oma uue kaamera kätte ja ma lihtsalt olen lummatud. Palju lihtsam on pilte teha ja kvaliteet on ka kõvasti parem. Täiskaader on ikka kohe teine asi plus uus objektiiv on just see õige mida mul nüüd vaja läheb :). Kui kedagi huvitab, siis minu uus kaamera on nüüd Canon 5D mark II ja objektiiv Tamron 28-75mm f2.8. Edaspidi siis näete pilte mis on just selle tehnikaga tehtud. Ilmselt mingiaeg ostan ka tavalise 50mm f1.8 või f1.4 objektiivi lisaks aga praegusega saab ka väga hästi hakkama.
Kutsusin Valevi ja Sandri endaga täna kaasa ja proovisime väljas paar pilti teha. Ma kasutan esimest korda canonit, niiet eks läheb väheke aega, et kaamerat tundma õppida aga praegu olen küll väga rahul. Eile käisime Tihemetsas rulatamas ja võtsin siis ka kaamera kaasa. Sellest teen kindlasti ka postituse, sest mul on nii fotogeenilised ja lahedad rulatajatest sõbrad, keda on lihtsalt puhas rõõm pildile püüda :)


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign