Pages

Friday, May 1, 2015

Apologize

See nädal on olnud nii palju tegemist. Kolisime õdede ja Meelisega nüüd lõplikult ära. Värvisime Meelisega kahekesi enda toa seinad ja lae. Alustasime sellega kell 11 hommikul ja lõpetasime alles öösel. Pole kunagi varem midagi sellist teinud aga mulle väga meeldis. Nii palju oli vaja meie pesas teha aga nüüd on see nii mõnus koht, et ei tahagi siit ära minna :).
Viimaselajal ei olegi jõudnud arvutisse, veel vähem siis blogima. Kuigi iga õhtu magama minnes on tugevad süümepiinad sees. Mul on nii kahju, et jõuan viimaselajal nii harva siia ja ma tõesti tahan selle eest vabandada. Ma näen kuidas mõned siiski veel igapäevaselt clickivad mu blogile ja ootavad uut postitust. Ma olen teile selle eest väga tänulik, tõsiselt, see hoiab motiveerituna! Ja ma luban, et see muutub, kui mitte kohe siis lähiajal kindlast, sest ma lihtsalt ei suuda ilma blogimiseta elada, ausalt.
Ma tõesti ootan juba suve ja ilusaid ilmasid kuna mul on nii palju plaane peas mis vajaksid teostust. Ma ei teagi kas olen teile rääkinud aga meil on olnud Meelisega pikalt plaan minna see aasta kuskile reisile just kahekesi. Paar kuud tagasi aga võitis Meelis reisi moepealinna Milanosse, niiet sinna me suve lõpus reisimegi. Te ei kujuta ette ka kui õnnelikud me olime, et ei peagi ise reisi eest maksma ega kõvasti planeerima hakkama. Kuid tegelikult ei teagi mida need paar päeva seal peale hakata. Kui kellegil on soovitusi või on seal kohal käinud siis võib julgelt rääkida, sellest oleks palju abi :).
Hetkel aga lisan siia mõned pildid mis ükspäev Meelisega tehtud sai. Leidsin need üli mugavad ja stiilsed püksid lindexist soodushinnaga vaid 10eurot! Ning selle õhulise pluusi soetasin endale romwest kus see on hetkel allahindlusega. Win!
 blouse-romwe  /  jeans-lindex  / shoes-new yorker

1 comment:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign