Pages

Monday, September 7, 2015

Cat print

Vahepeal on olnud keerulised ajad ja blogimine on jäänud nii tahaplaanile. Ma tundsin sellest väga puudust ja käisin eile üle pika aja pildistamas. Võinoh, pildistamas olen ma käinud küll ja veel aga pigem olen ise olnud kaamera taga mitte ees. See on hea vaheldus ja mulle hullult meeldib pildistamine, töötlemine ja kõik mis sellega kaasas käib. Hea tunne on kui su tehtud piltidega jäädakse väga rahule ja saad sellega teistele head meelt valmistada. Kui keegi tahab, võib mulle kirjutada ja võime ka pildistama minna. Ma ei küsi selleeest midagi, pigem lihtsalt harjutaks natuke võõraste inimestega midagi ka. Ma usun, et oleks fun :).
Juba see nädalavahetus sõidan Milanosse. Ma väga loodan, et seal on hea ilm ja kui veab, siis teen seal ka pisikese reisivlogi ning üritan teha nii palju pilte kui võimalik. Niiet stay tuned :).

Mulle hullult meeldib see romwest saadud vintage kassi piltidega jakk, kuid ma ei suutnud kuidagi millegagi seda sobitada. Millega teie kannaksite taolist jakki?
Jacket- romwe  /  Skirt- H&M  /  Shirt- H&M  /  Hat- H&M

10 comments:

  1. Nii ägedad pildid! Ja jakk! Ja nii hästi sobitatud ka! Ma kardan, et mul jääks see jakk seisma kuskile kapinurka ja äärmisel juhul suve ootama, et seda näiteks lühikeste teksade ja mingi lihtsa topiga kanda.
    -P.
    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh sulle Piia :) Aravan, et minulgi jääb see jakk suve ootama.

      Delete
  2. Väga kaunis ja naiselik!! :)

    www.dodolce.com

    ReplyDelete
  3. Teele, sa oled imeline!!😍

    - http://briiitaaa.blogspot.com.ee/

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign