Pages

Tuesday, September 8, 2015

Night

Ma isegi ei tea miks see postitus mul nii kaua seisnud on aga mõtlesin selle siiski avaldada. 
Üks õhtu tahtis Heili proovida minule ja Birjole meiki teha ning pildistama minna. Ma olin sellega 100% nõus ja nii me selle ära tegime. Kuna aeg läks kuidagi nii kiiresti, et jõudsime pildistama suhteliselt hilja, siis tegin esmalt neist pildid ära ja endast lasin teha siis kui õues oli põhimõtteliselt täiesti pime. Siiski mõned pildid sai tehtud, sest ma ei tahtnud seda meiki raisku lasta. Minuarust tuli Heilil see väga hästi välja :).
blouse-romwe / shorts-seppälä / shirt- choies

6 comments:

  1. Ei tea kas asi on piltides või oligi see silmameik nii hajutamata ja kuidagi "suvalt" tehtud. Kolmandal pildil tunduvad väga konkreetsed ääred. Ja Teele väljas juba sügis!!! soovitan riideid rohkem selga panna, ilus on küll, aga jah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pildid on kuu aega tagasi tehtud, ära muretse :) Aitäh :)

      Delete
  2. Võin öelda, et tegu oligi hajutamatta silmameigiga ehk konkreetne, tuleb ka harjutatud silmameike, kui sügisemeigi fotosessile lähme. Pildid on juba tükk aega tagasi tehtud, siis kestis veel suvi :)

    Aitähh Sulle Teele!
    Nüüd sügist oodata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt nii :)

      Aitäh sulle pigem Heili jaa jep, ei jõua uut shooti ära oodata :)

      Delete
  3. Järjest naiselikum ja ilusam oled iga päevaga :) mul on salasoov sinuga pildistada... Äkki läheb ühel hetkel täide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh sulle Marili ja seda on küll rõõm kuulda :) Kindlasti võiks koos pildistamise ära teha :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign