Pages

Thursday, September 10, 2015

Fall

Uskumatu kui kiiresti see suvi läks(nagu alati). Kuid ma armastan sügist, see on lihtsalt nii minu aastaaeg. Uskumatu on ka see, et ma saan järgmine kuu 20. Nagu misasja, alles sain 18 :D. Just nagu Meelis võitis reisi ja juba ülehomme me sõidamegi Milanosse. Aeg lihtsalt joookseb.
Seoses Milanoga on ainult üks päris suur mure. Itaalia on mõnus soe koht kuid me suutsime täpselt sellised päevad reisiks valida mil sajab vihma. Ma tõesti loodan, et ilmateade eksib, kuid igaljuhul shopigutuuri saab ikkagi tehtud ja pisikese video ja paar pilti ehk ka. Let's be positive.

Esimene sügis outfit it is.

2 comments:

  1. Käisin mais 10 päeva Itaalias, siis 5 neist samuti sadas. Pole seal nii päikseline midagi :D.

    Aga samas seal on ikka hea soe, palju head toitu igalpoolt ning igav ei hakka :D.

    ReplyDelete
  2. Kui mina juulis Itaalias käisin, siis oli seal hoopiki kuumalaine, mingi üle 40 kraadi sooja, nii et sure või ära ;D
    Ilusat reisi!!!

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign