Pages

Wednesday, May 31, 2017

Pink

Arvtavasti on see viimane postitus tumedate juustega :) Nimelt olen käinud juba ühe korra juuksuris värvieemaldust tegemas ja peale seda oli juba kohe ka üks pildistamine. Kui pildid kätte saan räägin siin lähemalt mis teema on. Igaljuhul olen juba ühe korra juuksuris käinud ja juba homme hommikul on teine eemaldus/värvimine. Ma ise ka ei tea mis sealt lõpuks välja tuleb ja mis värvi ma üldse olla tahan aga olen juba esimese korraga palju heledam kui enne. See protsess on nii põnev ja ma olen nii elevil, sest olen juba vähemalt 6aastat tumedate juustega olnud ja tõesti kuluks mingisugune vaheldus ja muutus ära. 
Tänases postituses näitan aga romwest saadud roosat traksidega kleiti. See on mulle piiisut lühike aga muidu mega nummi asi :).

Dress- Romwe(<-click)  /  Jacket- Shein(<-click)  /  Croptop- H&M  / Shoes- Converse

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign