Pages

Wednesday, June 7, 2017

Brunette to Blonde

Noniii lõpuks ma tegingi selle ära. Olen juba vähemalt aasta aega kaalunud enda juuste värvimist heledamaks. Olen muidu loomulikult toonilt ikka eesti hele kartul ning väiksena olin täiesti blond. Kaalusin pikalt seda muutust kuna esiteks ei julgenud ma enda juukseid kahjustada(Mul on väga nõrgad juuksed) ning teiseks kui kellelegi sellest mõttest rääkisin oli pigem vastus, ''Eiii ära seda küll tee, sulle nii sobib tume pea ja sa rikud enda juuksed ära.'' Kui sulle nii öeldakse, siis eks ikka mõtled ümber ja lähed samamoodi edasi. Ma olen olnud brünett juba vähemalt 7aastat ning ilmselgelt olin ma sellest mega tüdinenud. Tumedate juustega ei anna midagi väga katsetada ega muuta ka. 
Siiski olin ma mega tüdinenud sellest tumedast ja võtsin julguse kokku. Mõtlesin, et olen naguniiii loomulikult hele niiet kuidas mulle see sobida ei saa?! Tegin natuke uurimistööd ja leidsin Matrix salongist Heleni, kelle tööd mulle väga meeldisid. Tal oli juba fb lehel pilte kus ta oli teinud klientide juuksed tumedast heledaks ja minuarust väga hästi. Seega otsustasin tema juurde aja panna.  Nii ma siis võtsingi julguse kokku, panin aja ja läksin Pärnus riia mnt. asuvasse Matrix salongi Helen Ozolsi juurde. Algul olin ma arvestanud, et lahkun sealt esimene kord nagunii oranzide juustega, sest tavaliselt ju nii on kuid minu üllatuseks olid mu juuksed väga OK värvi. Ei pidanud müts peas ringi käima :D.
Esimene kord tegime värvieemalduse. Juuksed olid kohe palju heledamad aga ei saanud aru küll, et oleks midagi juukseid kahjustatavat teinud. Paari päeva pärast tegime juba ülejäänud. Teine värvieemaldus, blondeerimine ja halli tooniga värimine. Kuna teine kord olin salongis umbes 4,5 tundi, siis me kahjuks lõigata juukseid üldse ei jõudnudki. Tahtsime teha HG ravilõikust mida kindlasti lähiajal ka teeme. Samas olen ma nüüd umbes nädal heledate juustega olnud, neid umbes 3korda pestnud ja ma reaalselt ei saa aru, et mu juuksed oleks kuidagi rohkem kahjustunud. Mul olid juba enne ka otsad suht katki kuna ma ei olnud 4kuud juukseid lõiganud ega värvinud. Hoidsin neid võimalikult kaua enne seda suurt protsessi. Ilmselgelt pean ma otsi lõikama aga seda ma oleks pidanud tegema ka tumedate juustega. Eks kui selline asi ette võtta, siis peab arvesatama, et juuksed kahjustuvad nagunii mingilmääral aga kui juuksur teeb oma tööd hästi ja kasutab õigeid tooteid, siis on võimalik teha seda ohtumalt. Mina jäin Heleni tööga MEGA rahule ja olen nii õnnelik oma uute juustega. Super vaheldus tumedale ja heledalt suvele vastu minna on väga mugav :) Tulevikus on plaan minna rohkem hallimaks aga olen praegu ka väga rahul selle tooniga. Üldse imestan kuidas need juuksed nii heledaks läksid. Helen on ikka tõesti juuste võlur ja ma pole ainuke kes seda öelnud on :D
Kuidas teile uus värv meeldib? Kas pigem on parem tume või hele? Olete ise ka sellist muutust teinud ning kuidas teil juuksed selle läbi elasid? 

Kui nüüd tuli tuhin minna Pärnu parima juuksuri juurde(vähemalt minujaoks küll :), siis annan sulle Heleni kontaktid.
Matrix Facebook leht SIIN<-click
Helen Ozols'i Instagram SIIN<-click

Aa ja tegime Meelisega pisikese video ka. Ta käis minuga esimene päev kaasas kui tegime värvieemaldust. Kahjuks teist korda Meelis kaasa ei saanud tulla ja kogu protsessi seega ei filminud kuid tegime lõppu väikese klipi lõpptulemusest ka. Kuidas video meeldib? :)

8 comments:

  1. Vautsiii, väga väga kaunis! :)

    ReplyDelete
  2. Väga ilus! Hele värv sobib sulle imeliselt!

    ReplyDelete
  3. See on ju suht obvious reklaampostitus, seega kuidas saad kirjutada, et sina otsisid/leidsid/otsustasid minna. :D
    Muidu aga väga ilus tulemus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah ma teen reklaami aga ma ise otsisin juuksurit, leidsin ta ja siis kirjutasin talle ja otsustasin, et lähen just tema juurde seda muutust tegema. Niiet minuarust neil sõnadel pole midagi valesti :) aga aitäh! :)

      Delete
  4. Vauvauvau! Pärast seda halliga värvimist on ikka eriti ilus!!
    ps. Kust see lahe roosidega pluus pärit on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, minuarust ka :) kahju ainult, et hall toon kulub ja peab mingiaeg uuesti värvima. Peab mingi hea tooniva palsami leidma :) aga pluus päris H&Mist :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign