Pages

Monday, November 27, 2017

Denim Jacket

Viimasest postitusest on juba üle kuu möödas ja terve see kuu töötasin ma ka kahel kohal. Seepärast ka nüüd alles siia blogisse jõuan. Eile oli mul viimane päev H&M'is ja kuigi mul oli sealt kurb lahkuda, tunnen, et alles nüüd läheb elu põnevaks. Minu uus töökoht on nimelt põgenemistoas kus olen mängujuht. Olen seal vaikselt H&M'i kõrvalt käinud ja see on tõesti väga lahe :) Kuna aga see ei ole ka päris täiskohaga töö, on mul päevast aega kõvasti rohkem ja saan nii blogimise kui ka pildistamisega palju rohkem tegeleda. Ma kindlasti räägin teile mingihetk ka sellest tööst lähemalt ja kesteab, ehk saan ka kuidagi teid mõnele retkele kaasa :) 
Lisaks põgenemistoale on tegelikult mul veel üks pisike projekt käsil millest ma ka teile veel kindlasti rohkem rääkida tahan. Nimelt tegi mu sugulane väga armsa mängutoa lastele ja minu ülesanne on seal käia pildistamas ning teen sinna ka armsa fotonurga. Kõigest sellest räägin lähemalt lähiajal kui asja käima lükkan.
Igaljuhul on palju toimunud ja isegi kui nüüd pean natuke rohkem vaeva nägema, et raha teenida, on mul sellejaoks rohkem aega ning palju tahtmist kaa. 
Väga huvitav oleks kuulda aga teie lugusid. Olete te oma elus põhitöö jätnud, et oma unistuste poole püüelda ja teha just seda, mis teile kõige rohkem rõõmu pakub või pigem ei ole julgenud seda riski võtta? Kuidas sellega läinud on?

Piltidel näitan teile aga romwest saadud teksajakki. Kui soovid endale ka seda, siis selle jaki leiad SIIT(click)

2 comments:

  1. Ma usun, et mul on praegu ka nii. Kuna olen vaid poole kohaga klienditeenindaja (teadagi pole see palk kõige suurem, eriti poolel kohal), siis on alatihti peas mõte, et kuidas ennast mitut moodi rakendada. Kuna mulle mu töökoht väga meeldib, sest see on väga minu teema, siis tihti mõtlen, et kus on mu see n-ö õige koht. Aga lõppude lõpuks naudin väga seda vabadust, mida annab ''poolik'' töögraafik, muidu ma ei saa tegeleda modellinduse, blogimise, näitlemisega.. kes teab, mis sinna nimekirja veel satub.

    Tubli oled, et sa otsustasid sellised muudatused ellu tuua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa sul on väga sarnane teema mis mul :)
      Suur aitäh Sulle!

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign