Pages

Thursday, November 30, 2017

New hair

  Käisin mõned päevad tagasi juuksuris ja kuigi ma oleksin võinud juuksed lõigata nii umbes 5cm lühemaks, otsustasin ma siiski, et kui juba lõigata lasen, siis ikka korralikult ja lasin veel umbes sama palju maha võtta. Kujutasin ette seda soengut juba tegelikult siis, kui esimest korda käisin brünetist blondiks värvimas kuid siis juuksur soovis mu juuksed niiöelda alles jätta. Seekord aga mõtlesin, et teen oma mõtte teoks ja ma olen väga rahul. Sain kollaka tooni ka juustest ära ja veel blondimaks kui varem. Üldse imestan, et ma olin alles ju tegelikult nii tume ja see protsess iseenesest on läinud ikka päris kiirelt ja ''valutult''. Muidugi kui huvitab kelle juures ma seekord juuksuris käisin, siis soovitan teda hea meelega, nimelt ühe väga armsa neiu juures, kelle nimi on Mari. Kindlasti külastan teda järgmine kord jälle :) Tema instagrami leiad SIIT(click).
  Need pildid tegin ma aga koos armsa endise töökaaslase Janeliga, meil oli väga tore katsetada uusi asju nagu näiteks need jõulutulukesed millega siis proovisime erinevaid efekte teha. Väga tore päev oli, aitäh sulle Janeli
  Jaa ma muutsin ka enda blogi kujundust. Esimest korda ostsin ma päris kujunduse, mitte ei üritanud miskit ise kokku vaaritada ja ma olen nii rahul! Thank you black friday :D Kuidas teile uus kujundus meeldib? 


Sweater- H&M  /   Jeans- H&M  /  Boots- H&M

2 comments:

  1. Pildid on väga armsad ja kujundus on ka nii ilus, lihtne :) Aga.. kahjuks ei kisu enam üldse su blogisse (pigem pilguheit piltidele FB-s), sest reklaami on nii (häirivalt) palju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh sulle! 😊 Jaa ma olen ise ka seda tähele pannud ja eriti uue kujundusega ei sobi üldse see reklaam. Kirjutasin ka reklaamifirmale ja ilmselt saab see varsti lahenduse :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign