Pages

Tuesday, March 20, 2018

Jäätunud laagrid

Nädalavahetusel käisime Tartus Jäätunud laagrid rulavõistlusel mille korraldas Tartu rulakool. Üritus oli täiega tore ja kõige armsam selle juures oli pisikeste võistlus kus olid reaalselt 2-11 aastased lapsed kes siis omavahel võistlesid. See oli niiii armas, et mul terve aeg pisarad voolasid :D. 
Mina, Meelis ja Valev hakkame ka Pärnus Raba 5'es rulakooli tegema ja ma ei jõua ära oodata kui meilgi pisikesed trennis hakkavad käima. Kõige tuusam on see, et ma tegin eile facebookis chati kus on nüüd juba 13 Pärnu tüdrukut ja nad kõik on huvitatud rulatrennist. Kui tuus on see!!! Kui sind ka peaks see huvitama, siis pliis võta minuga ühendust ja räägime lähemalt. Tulemas on midagi väga lahedat!

Pildid minust tegi mu armas Iti! ❤ Aitäh sulle!

2 comments:

  1. peab vist pärnusse kolima :D:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oleks mega tuus :D Aga saad alati külla tulla ja kasvõi ühe trenni võtta aeg-ajalt :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign