Pages

Thursday, April 26, 2018

Päästeamet

Ma olen viimase kolme päeva jooksul käinud mega palju pildistamas. Mul on umbes 4shooti ootamas töötlemist ja teiega jagamist. Olen selleüle väga õnnelik! Nii palju erinevaid pakkumisi on elus praegu ette tulnud, et ei oskagi millegist alustada. Mul on teiega palju jagada ja seda ma hakkan siin vaikselt igapäevaselt tegema :)
CCCP Põgenemistoas on avatud uus tuba. Päästeameti tuba ja mõtlesin sellest just praegu rääkida, sest veidi läheb just nende Keiri tehtud piltidega see teema kokku :D. Tegemist on 1 tunnise põgenemistoaga mis on tehtud reaalselt päästeametiga koostöös. Ehk siis nemad ehitasid ja toimetasid seal. Lõpuks tuli nii lahe asi kokku, et kui ma seda ise läbi mängisin, siis emotsioonid olid mega laes. Tuba on tossu täis, otsid võtmeid. Ronid kuskilt august läbi kuskile ei tea ise ka mis ruumi. Mega lahe tiimitööd teha seal. Ma ei tahaks tegelikult üldse palju sellest rääkida, sest reaalselt seda peab ise kogema. 
Selleks aga ma loosingi välja ühe kinkekaardi, millega saate siis minna 2-4liikmelise grupiga põgenema päästeameti tuppa. Ma luban, et see saab olema väga lahe! Selleks aga mine mu instagrami ja leia viimane pilt. Seal loosingi ühe kinkeka teie vahel välja :)
Kui aga tahad juba kiirelt mängima tulla, siis kirjuta mulle või broneeri aeg kodulehel- pogenemistoad.ee

Käisin vahepeal ka Marati poes uudistamas. Valisin sealt kaks meeste särki. Mulle meeldis just nende särkide stiil, niiet miks mitte just neid valida. Tegelikult shoppan päris tihti särke just meeste osakonnast. Sest minuarust leiab sealt alati lahedamaid asju. Esimest särki näitan nendel piltidel ja et postitus liiga pikaks ei veniks, räägin teile Maratist rohkem teinekord :)

Jacket- Bershka  /   Shirt- Marat(click)   /   Jeans- H&M  /  Shoes- Vans

2 comments:

  1. Kui sa ostad meeste särgi, siis mis suuruses? Ja mis suurus sa ise tavaliselt oled? Kui ma meeste särke vaadanud olen, siis kõik tavaliselt megaasuured (ja pikad!!), sinu seljas tundub aga mõnusalt lohvakas. Väga ilus muidu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meeste särke ostan proovimise järgi. Ei oskagi suurust öelda. See triibuline särk on nt L suurus aga samas olen ka meeste S asju võtnud. Ise olen suurus XS/S muidu ja pikkus 170 :) ja suured tänud! :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign