Pages

Wednesday, May 9, 2018

Live life to the fullest, and focus on the positive

Sain endale sellise huvitava koostöö parnteri nagu factcool.com. Valisin endale sealt esimese asjana Nike SB kossid mida teile varem näitasin ja siis selle Adidase pusa. Sain asjad nädalaga kätte ka, niiet soovitan. Tegelikult on see minujaoks kuidagi uskumatu kuidas viimase kuuga on mu ellu tulnud nii palju häid asju. Nagu mul on olnud väga kurbi hetki aga ma võtsin ennast nii kokku kui võtta annab ja ma olen nii palju teinud, et ma ei suuda vahepeal ise ka uskuda mis pakkumisi mulle tuleb ja ma olen elu üle väga tänulik! See koostöö siin factcooliga on vaid üks väikene tore asi aga ma nagu mõtlen üleüldiselt, et elus on niii palju ilusat ja head kui sa vaid ise tahad. Lihtsalt ole mega positiivne ja tee seda mis sulle meeldib ja sa näed, et kõik hea hakkab ise sinujuurde tulema. Nagu see on isegi tõestatud asi, et kui sa teed fake naeratust ja mängid, et oled õnnelik, siis sa lõpuks oledki :D Nagu see on väga naljakas aga nii on. Proovi lihtsalt kõigest väest ja see toimib.
Igaljuhul olen ma praegu iga asja üle väga õnnelik. Iga pisema asja üle. Sest see aitab niiii palju! Palun ole sina ka ja kui sa tunned, et ei suuda, siis kirjuta mulle. Ma räägin praegu hea meelega kõigiga kõigest :)

Jeans- H&M  /  Hoodie- Factcool  /  Shoes- Vans(sportland)  /  Glasses- H&M

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign