Pages

Thursday, May 3, 2018

Marat

Rääkisin Teile, et käisin Marati poes tuulamas ja valisin sealt endale kaks särki. Just nimelt kaks meeste särki. Esimesena näitasin teile triibulist meremehe stiilis pluusi ja seekord näitan halli kõrge kaelusega mega pehmet ja mõnusat polo. 
Ma vaatasin seal Maratis ka naiste riideid aga mulle lihtsalt hakkasid kohe need meeste asjad silma ja ma ei pea seda kuidagi imelikuks, et just selle valiku tegin. Pigem julgustan teistel ka erinevaid asju proovida ja miksmitte just meeste riideid vahelduseks kombineerida outfitis :). Et kõik liiga lohvakas välja ei näeks panin jalga kitsad kõrge pihaka püksid ja lisasin aksesuaarina kollased prillid, et oleks veits värvi juures ning kokku tuli mega mugav ja mõnna riietus.
Miks mulle Marati riided meeldivad ongi just see, et need on mega mugavad ja kvaliteetsest materjalist. Lisaks on mega lahe see, et see on Eesti rõivabränd ning mega kauge ajalooga. Niiet enda kodu asju meeldib mulle alati toetada :)
Mine vaata Sina ka nende kodulehel ringi- Marat.ee

Shirt- Marat(click)    /   Jeans- H&M  /  Shoes- Vans(Sportland)  /  Glasses- H&M
Pildid tegi armas Keir

1 comment:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign