Pages

Thursday, June 14, 2018

Colors

Peale rulatamist mõtlesime minna armsate rulatüdrukutega pildistama. Nad aitasid mul Marati pusaga pilte teha ja üldse on nad nii armsad mul :). Marati bränd on samamoodi armsaks saanud. Eesti bränd, kes teeb aina lahedamaid asju ja kus töötavad maailma kõige sõbralikumad inimesed. Mulle nii meeldib nende logo. Rulatades sobib see kuidagi eriti hästi. Miski on selles logos, mis selle kuidagi rulalikuks teeb minujaoks. Nüüd tuli Maratil pusa ka välja ja see on mega pehme ja mõnusast materjalist, nagu nende kõik asjad. Aga see pusa on küll hetkel üks mu lemmikuid :). Neid on nii meestele kui ka naistele ja mina valisin endale naiste pusa suuruses L, need on suhteliselt ümber pusad ja ma tahtsin väheke lohvakamat. Niiet kui sa ka kavatsed endale selle osta ja ümber pusa ei soovi, siis soovitan pigem suurema suuruse valida. Pusa leiad siit(click).

1 comment:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign