Pages

Friday, January 4, 2019

Mis vahepeal toimunud on ja mis edasi?

Ma pole siin nii ammu kirjutanud, et mõtlesin rääkida natukene sellest millega vahepeal tegelenud olen. Kuidagi imelik on kirjutada sellistest lihtsatest asjadest. Oleks nagu väikene hirm millegipärast sees aga tunnen, et võiksin ikkagi endast midagi ka blogi lugejatega jagada, nagu seda varem olen teinud. Sellised asjad nõuavad minu jaoks julgust ja elus peabki julge olema ja ennast avama, niiet seda ma edaspidi teengi.
Hetkel töötan ma põgenemistubades Pärnu juhatajana ning lisaks sellele tegelen ka Pärnu keskuse sotsiaalmeediaga. Viimane töö on minujaoks uus ja huvitav aga samas selline asi, millega olen aastaid tegelenud ja see on just see mida ma teha tahan. Lisaks sellele tegelen  ka rulakooliga ja kaks korda nädalas anname Valeviga Raba 5'es trenne. 
Elan oma elukaaslase Valeviga Pärnus ja meil on armas pisike üürikorter, mida pidevalt muudame ja oleme nagu väikesed sisekujundajad. Naljakas, aga meil on täiesti sama maitse ja kui midagi muudame, tulevad otsused väga lihtsalt. Üürikorter hakkab, aga meiesuguste sisustajate jaoks väikeseks jääma ja plaan on leida enda elamine. Kindlasti räägin teile sellest hiljem lähemalt ka, sest meie plaanid on ikka mega suured ja kui kõik hästi läheb, saan siia juba terve raamatu meie tegemistest kirjutada ja seda juba varsti :D . Oleme väga-väga põnevil. 
Jaanuari lõpus lendame Valeviga nädalaks Bulgaariasse, kus läheme väikesele koolitusele. Teemaks on noorte vaheline kiusamine ja kõik sellega seonduv. Kokku tuleb inimesi üle Euroopa ja saab olema kindlasti põnev ja hariv kogemus. Ning loodetavasti saame ka kuskile Bulgaaria mägedesse minna kuskohas siis mõnusaid pilte teha ja seda looduse ilu nautida. Koolitus tuleb meile mõlemale väga kasuks. Tegeleme noortega päris palju rulakoolis ja Valev läheb ka uuest aastast minu lapsepõlve kooli õpetajaks.
See on nii uskumatu, mida uus aasta meile toob. Olen nii põnevill kõige osas ja usun, et sellest tuleb kõige lahedam aasta üldse. 
Hetkel ma rohkem ei kirjuta, aga kui Teil on vahepeal mingeid küsimusi tekkinud, siis kirjutage siia kommentaariumisse ja teen järgmise postituse sellise, kus teie küsimustele vastan :) Küsige julgelt!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign