Pages

Wednesday, February 27, 2019

Girls Sesh

Üks õhtu kirjutas mulle bmx sõitja William ja kutsus Tartusse girls sesh'ile. Kutsusin paar rula tšikki kaasa ja käisimega seal ära. Oli mega tore ja mõtlesin, et miks mitte sarnast asja ka Pärnus teha. Idee oli olemas ja rääkisin siis ka Sandraga, et ehk ta aitab mul üritust korraldada. Tahtsime teha ürituse vähe suuremalt kui lihtsalt sõitmise. Et tüdrukud tunneksid ennast see päev erilisemana, otsustasimegi teha kõigile pisikesed kingitused. Ma just soovisingi, et iga tüdruk, kes kohale tuleb, tunneks ennast motiveerituna ja hästi. Kindlasti oleks lihtsam olnud teha võistlus mille käigus esi kolmik auhinna saab aga minu eesmärk oligi kõiki tüdrukuid kuidagi tunnustada ja ma usun, et saime sellega hästi hakkama. Iga tüdruk sai siis endale koti, milles leidus Magrada huulepalsam, Be more batoon, Raba5 sõidukaart, Vitamin Well jook ja Pärnu Keskuse kinkekaart. Aitäh sponsoritele! :) Iga koti küljes oli ka selle inimese instagram, kes koti endale sai. Sama instagrami konto sai kleepida ka enda külge, et leiaksime üksteist ka hiljem üles :).
Ürituse alguses kogunesime kokku, rääkisin natukene mis tegema hakkame, tutvusime ja tegime siis kõik koos soojendusharjutusi. Peale seda aitasin Sandraga tüdrukuid kes ei ole varem sõitnud ja jagasime õpetussõnu. Edasi sõitsime iseseisvalt ja tegime ka mõned rajad värvilise teibiga mida võiks järgemööda läbida. Vahepeal tegime väikese söögipausi ja ajasime juttu.
Mul on nii hea meel, et nii palju tüdrukuid kohale tulid! Kuigi mul on kahju, et tüdrukud Tartust ja Valgast tulla ei saanud, siis mul oli väga hea meel, et meil siin Pärnus on juba nii palju rulahuvilisi tüdrukuid. Paari aasta eest olin ma täiesti üksi, ei teadnud üldse, et Eestis veel tüdrukuid on, kes sõidavad rula ja nüüd olen leidnud niipalju rulaneiusid. Uskumatu, et olen selle asjaga nii kaugele läinud, et teen rulakooli ning lisaks sellele viin läbi ka kehalise tunde kus saab rulatada. Mul on nii hea meel, et ka koolis on võimalik teha selliseid asju, mis sulle reaalselt huvi pakuvad. Oleks minu ajal olnud midagi sellist, oleksin ma olnud väga õnnelik ning ilmselt ka palju parem ja kindlasti ka julgem sõitja kui praegu, hehe.
Igaljuhul suured tänud kõikidele tüdrukutele, kes kohale tulid! Kindlasti korraldame tulevikus midagi sarnast veel ja kui on piisavalt huvilisi, on võimalik ka teatud päevadel, paariks tunniks, teha rabas park ainult tüdrukutele vabaks. Kui lahe oleks see?
Ja kui te tahate Pärnus trenni tulla, siis on võimalus tulla Raba 5'te iga esmaspäev ja neljapäev kell 18-20 :)
Üritusest tehti ka Pärnu Postimehes uudis, kui soovite vaadata, siis leiate selle SIIT(<-click)

Aitäh Valev, et meist need toredad pildid tegid ja üldse kõigega kaasa aitasid! :) Ja suured tänud ka Sandrile selle armsa video eest!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign