Pages

Saturday, March 16, 2019

Denim on Denim

Mul on nii hea meel, et ma võtsin ennast lõpuks kokku ja tegin endale päris oma ettevõtte. Nüüd on mu võimalused palju suuremad ja kavatsen selle nimel ka kõvasti rohkem vaeva näha. Ma teen midagi, mis mulle väga meeldib ning nii ei saa miski valesti minna :) Tellisin ka endale uue objektiivi, mis peaks lähipäevil kohale jõudma. Ootan juba põnevusega uusi pildistamisi. Ettevõtted, kui seda loete ja vajate uusi mõnusaid kvaliteetseid pilte, siis võite minuga julgelt ühendust võtta.
Praeguses postituses näitan teile pilte mis tegin Croppiga koostöös. Minuarust on Croppis riiete valik väga huvitav ja mitmekülgne. Minu sellise skate/urban stiiliga leiab sealt päris palju erinevaid tooteid. Samas vahel tunnen ennast täieliku maa lillelapsena ja ka sellist stiili leidub sealt piisavalt. 
Teksa on alati mu vaieldamatu lemmik olnud, niiet siin ka seekord pildid üleni denimis.

Jacket- Cropp  /  Hoodie- Cropp  /  Jeans- Cropp  /  Beanie- New Yorker  /  Shoes- Tally weijl

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign